Alla inlägg den 24 november 2017

Av Suzana - 24 november 2017 19:48

"Jag ropade" är titeln på Frida Hallbergs första bok...en magisk relationsroman som frågar oss hur vi lever egentligen...vi får träffa Vilja och Maldin...en annan värld bortom vår egen...

 

 

 

Helt klart läsvärd, jag älskar att försvinna bort i böckernas förtrollade värld och jag har redan huggit in på hennes andra bok "Den du var"... <3 

Av Suzana - 24 november 2017 14:00

Kom på att det var grymt länge sedan jag visade upp några loppisfynd här i bloggen...

Kan ju bero på att jag inte shoppar lika mycket längre, varken på loppis eller i övrigt...men men här kommer i alla fall lite om det jag fyndade inne på Röda korset när jag och maken var fram och tillbaka till Bollnäs idag...

 

Skall ju snart stå på ännu en julmarknad så har tänkt pyssla ihop ett gäng julgrupper att sälja och då även dessa blir i sann återbruksanda så fyndade jag lite smått till det projektet...

 

 

...fick allt för en 5:a styck oavsett pris <3

 

Och sen hittade jag lite annat att pyssla med också...olika kakformar, pärlor (armbandet), fat och sist men inte minst en adventsstake som jag inte kan bestämma mig för om den är ful eller söt...men efter lite pysslande så kommer den nog passa in här hemma... ;)

 

   

 

Kunde inte låta bli att skämma bort mig själv med en lite tidig julklapp heller...en superfin keramikburk med det underbaraste turkosa locket och världens charmigaste ugglis <3

 

<3 Bara för att jag är värd det <3

 

   

 

Hur går det med era julklappsinköp? Redan klar eller ute i sista minuten? ;) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards