Alla inlägg under december 2013

Av Suzana - 31 december 2013 15:14

Önskar jag er alla mina goa vänner <3


 

Av Suzana - 29 december 2013 12:13

För en tid sedan dök denna "bibel" ner i brevlådan..


<3 IMPECTA frökatalog <3


 


..och i går kväll fick jag äntligen lite tid över att kika igenom den.. <3


Har bläddrat, drömt och planerat massor..nu får det bli odlingssäsong snart..eller nej inte riktigt ännu..har andra planer som måste "fixas" först..men nog längtar man nu!! <3

Av Suzana - 28 december 2013 22:48

Det verkar som om jag varit en snäll flicka i år också..det fanns måånga fina klappar med mitt namn på i tomtens stora julklapps säck..


 


Fick en superfin fågelmatare utav älsklingen, en kram var utav mina älskade söner, en "vågkopp" och pepparkvarn utav mamma och bonuspappa, en underbar kopp och skål utav min söta svärdotter Lisa, värmande tossor utav goa Petra, fina handledsvärmare utav snälla Karin, pengar och lite annat smått och gott.. <3


Vad fick ni utav tomten i år? =)

Av Suzana - 24 december 2013 11:17

<3 <3 God Jul önskar jag er alla goa vänner!! <3 <3


 

 

Av Suzana - 21 december 2013 03:23

Fortsätter att pyssla på för fullt..har bla dekorerat ett par tavlor/skåp som har fått bli hem åt en liten del utav min rätt stora pez samling..(..en del i projekt pimpa vardagsrummet..)..


 


Blev riktigt bra tycker jag!! <3



 


Handvärmare som svärmor skall få i julklapp såg dagens ljus idag också..


 


..ideén för designen har legat och grott ett tag..hoppas att hon skall bli nöjd.. <3


Och min goa systeryster som har problem med nackvärk skall få en vetevärmare som också blev klar idag..


   


..vi slutade ge varandra julklappar för flera år sedan, men ibland vill man ju vara lite extra snäll så jag hoppas att hon skall få nytta utav den.. <3

Av Suzana - 21 december 2013 03:11

Näst äldsta sonen ville ha hjälp att fota julkort att sända till sina vänner..så sagt och gjort..min son har lite tokiga ideer ibland..vet inte om en spansk sombrero är direkt juligt..men men varför skall man vara som alla andra.. ;)


 



Mammas go´kille! <3

Av Suzana - 19 december 2013 21:19

Mitt ena knä har krånglat mest hela dagen så orken att göra allt jag planerat att hinna med idag bara fanns inte..suck..men ja ja..fröknanas julklappar blev ju i alla fall klar och sen har jag roat mig med lite mer stillasittande pyssel..har bla skrivit en massa julkort som jag och älsklingen skall köra ut innan läggdags och så har jag roat mig med att pyssla ihop ett gäng "snögubbesoppor"..

 

 


Planerar att ta med som till loppis/ateeljen imorgon..kanske någon som finner dom charmig.. ;)

Av Suzana - 19 december 2013 16:18

Minstingen vill ge julklappar till sina goa förskolelärare..så vad göra..jo jag pysslade ihop en varsin burk fylld med polkagris biscotti..med virkad "mössa", kort, fint snöre och en polkagris käpp tycker jag nog att dom blev riktigt charmiga.. <3



 


Hoppas att dom skall bli glada.. =)


   

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards