Alla inlägg den 16 november 2017

Av Suzana - 16 november 2017 17:03

För en gång skulle så bakade jag så även jag själv kan fika någon gång, bakar ju oftast "vanlig" fika trots att jag själv varken tål gluten eller laktos... Men idag fick jag då en liten energi kick och slängde ihop en enkel sockerkaka med äpple i...

 

Köpte en påse Ingrid Marie äpplen med kort datum  för en tia i början utav veckan så jag tänkte att jag kunde "offra" ett par utav dessa äpplen till en kaka, bara älskar detta juläpple <3 Och sen testade jag att blanda ett par olika glutenfria mjölmixer för att få till kakan lite mer saftig och "fluffig"...glutenfritt brukar ofta bli så kompakt annars om man bara kör en sorts mjölmix...men denna gång blev kakan riktigt lyckad <3

 

   

<3 Mums!! <3

   

 

Bara ork och energi återvänder så kanske det blir något mer bakat...men ser inte så hoppfullt ut då jag är mer eller mindre däckad och orkar inte många knop per dag...suck... =/

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards