Alla inlägg under november 2015

Av Suzana - 30 november 2015 23:49

Trots att allt känns rätt mörkt så måste livet gå vidare...och har man familj och barn så har man inte mycket annat val än att bita ihop och kämpa framåt...


På fredag begraver vi min älskade mormor <3 men ikväll har jag färdigställt lilltrollets nya adventskalender som jag klurat på ett par dagar...


   


Ett hopplock utav div spillvirka och annat jag hade i mina gömmor...långt ifrån perfekt men den skall nog fylla sin funktion och förhoppningsvis blir gossen nöjd...


Mycket händer i mitt liv just nu men jag försöker begrava mig i alla måsten för att inte bryta ihop...julmarknad i Långhed på lördag...div julklappar skall skapas...hemmet julpyntas...vardagens måsten genomföras...osv...


Hoppas att allt är bra med er alla goa bloggvänner <3

Av Suzana - 17 november 2015 16:58

Livet blir inte alltid som man tänkt sig...och mitt liv har varit ett...hm...ja jag vet inte riktigt hur jag skall kunna benämna det med bara ett ord...känslomässig kaos, denna ständiga värk, psykisk & fysisk trötthet utan ände, det ena bakslaget efter det andra...osv...men ändå stunder utav ren lycka och glädje...en berg och dal bana som går allt för fort...ja ja ni kanske får en liten bild utav hur mitt liv varit en tid nu...


Och så droppen som fått bägaren att rinna över och knäckt mig ytterligare...min älskade mormor lämnade jordelivet i onsdags 11nov... <3


Jag är så trött trött trött...alltid bita ihop, kämpa uppåt och alltid visa en positiv glad fasad tär...


Och vad vill jag då ha sagt med allt detta...ingenting särskilt faktiskt...bara lätta lite på trycket samtidigt som jag lämnar ett livstecken...


Jag finns...även om det är knappt...


 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards