Alla inlägg den 13 november 2017

Av Suzana - 13 november 2017 10:02

Ja nog var det pg av att jag ser rolig ut som jag fick stå ut med att fotograferas i masssor!! :D hahahahaha...


Hittade mig själv inne på helahälsingland.se och fick mig ett gott skratt :D Mitt fullständiga namn fanns inte med och inte många rätt ang mitt hantverk heller, men det var rörigt runt omkring så stackarn hörde väl bara hälften utav det jag berättade kan jag tro =D haha ja jag säger då det...

 

 

 

Ja alltid roar man någon ;)

Av Suzana - 13 november 2017 09:38

Det gick faktiskt hyfsat på lördagens julmarknad, fick till och med sälja en del hantverk och det känns ju alltid lite extra roligt <3

En journalist var där och fotade mig så till den milda grad så det började kännas riktigt jobbigt...antingen så fastnar jag dåligt på bild eller så såg jag riktigt rolig ut...hundraen frågor på det så nu får vi se om jag dyker upp i någon tidning sedan...ingen aning vilken dock... =D haha...

 

Pengarna genererade i alla fall en smörgåstårta till näst yngsta sonen som fyller 18 år imorgon, några julklappar och lite mat så jag är nöjd <3

 

       

 

 

   

 

<3 Hoppas att er helg varit bra också! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards