Alla inlägg den 6 november 2017

Av Suzana - 6 november 2017 16:54

I vanlig ordning så har jag fullt upp och gör väl egentligen galet mycket mer än vad min kropp orkar i dagsläget, men vad gör man när kassan är skral och näst yngsta sonen fyller 18år till veckan och att julen närmar sig med stormsteg...

 

Så på lördag så hittar ni mig, min vän Lars mfl på denna julmarknad:

 

 

 

Som vanligt så kommer det antagligen bara säljas det som folk kan stoppa i munnen så det blir väl mest att jag tar med div go´fika, men sen lever man ju alltid på hoppet att få sälja något av det man själv skapat så jag tar väl med något hantverk i alla fall...

 

Har bla virkat ett gäng barnponchos i glada färger...

 

 

...och knutit några girlanger utav godispapper, har ju som bekant dille på återbruk... ;)

     

 

Dessa girlanger har även fått bli mitt tävlingsbidrag till  - Bästa återbruksgrejen, en tävling som Koll på konsumtion i Falun håller i och där vinnaren kommer att utnämnas här på:

 

 

...som kommer att hållas lördagen den 18 november i Falun.

 

Tänkte fara dit hur som helst då där kommer vara klädbytartime, uppträdande, utställning, föreläsning, modevisning, pyssel och en massa annat kul! =)

 

Har jag tur så blir det en dagstripp med min goa väninna Emma dit och även en sväng till Borlänge för lite julklappsinköp...men kör det ihop sig för henne så får jag lösa det på annat vis, för dit skall jag! =D haha

 

<3 Håll gärna tummarna för mitt tävlingsbidrag!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards