Alla inlägg under januari 2011

Av Suzana - 31 januari 2011 14:40

Jag och älsklingen hade en superskön och mysig helg på tu man hand..saknade ungarna som sjutton men var underbart ändå..det var länge sedan vi sov så gott och ostört som vi gjort dessa två nätter..åt gott utan en massa stök runt omkring..gick i affärer utan stress och tjat..mmmm härligt..hoppas vi kan ta en ny tripp närmare sommaren.. =)

 

Hade inte kameran med hela tiden men här kommer i alla fall en bunt blandade bilder från vår tripp.. <3

 

 



   

 


   



   


        


Skall fota allt jag shoppat också lite efter hand..men här är det som blev shoppat på fredagen när vi kom mer..

 

    

Av Suzana - 29 januari 2011 16:10

Detta är vårt krypin för helgen..så skönt att få rå om varandra på tu man hand..mysa..äta gott..sova ostört..mm.. <3 

 

    

Tokfina kuddar eller hur?

 

Igår när vi kom hit blev det en snabbsväng ut på stan..handlade inte så mycket..dessto mer shoppat idag..hehe..foton kommer en annan dag..

 

Blev asiatisk buffe på Bamboo city efter drottninggatan på kvällen, äter där varje gång vi är ner..såå himla prisvärt och gott.. <3

 

Sen spenderade vi resten utav kvällen på hotellet..en kvällsfika nere i hotell restaurangen och sen mys och film inne på rummet..sen slocknade vi innan kl.23..hihi <3

Av Suzana - 27 januari 2011 16:58

Inspirerad utav dom fina tapeterna jag fick utav goa erry idag så började det klia i fingrarna och jag letade tag i dom loppisfyndade teaskarna jag köpte för ett tag sedan på erikshjälpen och började pyssla loss..

 

Före:

  

 

Efter:

  

..efter lite klipp och klistrande så såg dom ut såhär..jag är nöjd..nu skall jag bara hitta något bra användningsområde för dessa också.. =) hihi..

Av Suzana - 27 januari 2011 16:53

När min näst yngsta son kom hem ifrån skolan idag så hade han varit en sväng in på blomsterbutiken och köpt en överraskning till mig..så himla söt min gokille..jag smälte såklart som en istapp i het vårsol..! <3

 

Tack så mycket hjärtat!

Älskar dig så mycket! <3

 

  

    

Av Suzana - 27 januari 2011 16:46

Idag kom min goa moster H förbi en snabbsväng med en överraskning till mig och älsklingen..en bröllopspresent i efterskott ifrån alla mina goa mostrar och morbröder..

 

Tusen tack snälla ni och ja vi lovar att äta gott för dom pengarna i helgen.. =) <3

 

  

Av Suzana - 27 januari 2011 12:22

Idag hittade jag ett stort kuvert ifrån goa erry i min postlåda..jag hade ju turen att vinna andra pris i hennes senaste utlottning..titta så mycket fint jag fick!

 

Tusen tack goa du!! =) <3

 

  Många fina tapeter..skall bli så skoj att pyssla med dom.. <3

 

..och så här fin inslagen kom min underbara Babuschka babe! <3

 

  


Än en gång tusen tack gumman! <3 

 

Av Suzana - 26 januari 2011 17:32

Idag har minstingen varit hemma ifrån dagis magsjuk..han har kräkts och diarren rinner..men ändå så är han riktigt oförskämt pigg..själv är jag bra nog däckad och slut..bådar inte gott inför vår Stockholms weekend..men det är inte försent att bli frisk ännu..

 

Gossen "beställde" in popcorn, tittade på barntv och hade lite "kalas" på egen hand..hur pigg som helst..pust..

 

  


Älsklingen fyller år nästa vecka så jag måste jag börja klura på vad jag skall köpa till honom..har ett par ideer men vi får se vad det blir i slutändan..

 

Baka är ju också ett måste när det vankas kalas..tur att älsklingen är piggare än jag och "slängde" ihop en dubbelsats med vaniljbullar igår kväll..


 


..själv tänkte jag försöka hinna med kokostosca och chokladbollar i alla fall..mums!

 

Nu blir det soffan och dumburken för min del.. 


Av Suzana - 25 januari 2011 17:02

Kunde ju bara inte låta bli att skriva ännu ett inlägg efter att ha tittat i min mail och hittat ett utskick från Kitsch.se..

 

Där finns såå mycket nytt och supersött på G som verkligen väcker mitt habegär!! <3

 

Supersöt kakburk! <3 

  Läckra örhängen, finns även i bla rosa! <3


  

Sist men inte minst en sötis flammingo, älskar snökulor!! <3

 

Kul att ögonshoppa om inte annat! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards