Alla inlägg den 20 november 2017

Av Suzana - 20 november 2017 18:44

Igår kväll chansade jag och la upp en annons inne på en brevvänner sökes grupp som jag hittat inne på fb och jisses vad många svar jag redan fått...

 

Så nu är det bara att vänta och se vad damerna skriver i sina brev till mig...håll tummarna att det klickar med åtminstone ett par utav dem så det kan bli en varaktig "brevvänskap"... =)

 

 

 

Har redan en kär brevvän <3 Vi har haft kontakt i över två årtionden och har blivit riktigt nära vänner. Riktigt roligt vad ett par rader kan leda till <3

 

<3 Längtar tills vi kan ses igen gumman! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards