Alla inlägg den 1 november 2017

Av Suzana - 1 november 2017 22:07

Tiden bara rusar fram och det står inte på innan jultomten knackar på dörren och många med mig känner kanske nu lite småpanik då dom inte hunnit köpa så mycket julklappar i god tid (...själv har jag varit bedrövlig på den fronten i år, inte bra...) och plånboken är tunn...så ikväll har jag roat mig med att googla fram en massa idéer till billiga gör det själv klappar där man kan hitta mycket utav materialet på bla loppis och lågprisvaruhus...

 

<3 Alltid skoj med personliga hemgjorda klappar då det oftast ligger mycket kärlek och eftertanke i dessa klappar som inte finns att köpa färdig någonstan <3

 

...så här kommer en bildbombning med en massa roliga bra idéer för även er att inspireras utav!! =)

 

 

           

 

           

 

           

 

     

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards