Alla inlägg under oktober 2009

Av Suzana - 12 oktober 2009 09:11

Kul att jag fick åtminstone några att bli nyfiken på swoppers.se. =)

Jag tycker själv att det helt enkelt är en toppenide med en gratissida där man kan byta saker med varandra..bra för moderjord och ekonomin (man står ju enbart för frakten på den sak man skickar, så har man inte så skrymmande saker så blir det ju inte sååå dyrt..).. =)

 

Jag gjorde några superbyten igår..bla. "min" elefant mot en underbar sminkväska.. Och en underbar söt spegel mot mina kräftlyktor.. =)

 

Hoppas ni är fler som kommer igång att swappa på swoppers.se, ju fler vi blir ju roligare blir det.. =)

 

    

Av Suzana - 11 oktober 2009 15:45

Har redan bytt en hel del idag, trots att jag "nyss" registrerat mig inne på swopper.se. Superkul! =)

 

Den här boken har jag bytt mot en snygg jeansväska..

  

 

Dessa kräftlyktor mot en söt fickspegel..

  

 

Väntar på svar..men ev denna ängel mot en massa pärlor..

  


Och ev detta halsband mot ett snyggt armband..

  


Skitkul! Denna sida rekomenderas! Visar vad jag fick i utbyte när sakerna kommer.. =)

Av Suzana - 11 oktober 2009 11:35

Hittade denna sida idag när jag satt och googlade. Kanske fler som är intresserad? Det är ju helt klart ett bra alternativ att byta saker istället för att köpa allt nytt.. =)

 

  

Av Suzana - 10 oktober 2009 20:40

Igår hade jag och älsklingen lite fredagsmys igen och passade på att de en utav alla filmer vi har hemma som väntar på att vi skall ha tid att se dom..

Denna gång blev det G.I.JOE The rice of cobra.. En film med action/sci-fi/äventyr i en vild blandning..

Hyfsad bra film som får 3 stjärnor utav 5 möjliga.. =)

***

  

Av Suzana - 10 oktober 2009 20:28

Jag så himla swappsugen att jag inte kan hålla mig längre så jag tyckte det var hög tid att dra igång ännu en SWAP! =)

Hoppas att ni är flera som är lika swapsugna som jag är och så att vi blir ett gäng i denna swap =)

Detta är vad jag hade tänkt mig:
För 95:- ( plus porto) köper man en eller flera roliga presenter... man bestämmer själv men summan är 95:- och temat är PYSSEL (material, färdigt pyssel,mm).. =) Sedan skickar vi till vår hemliga vän allra senast fredagen den 30:e oktober.. Givetvis får man skicka någon dag tidigare om man vill men allra senast den 30:e.

Vi visar i våra bloggar vad vi fick i våra swapaket samma dag vi får dom eller max en dag efter.. =)

Anmäl er till mig senast söndagen den 25:e oktober. Namn, adress, mailadress och bloggadress!

Kravet för att få vara med är att du bloggar och att du kommer att visa för oss andra vad du fick i ditt paket med bild på din blogg! =) Och att du tycker detta är roligt o att du tycker det är lika roligt att både ge och få. ;)

Dagen efter sista anmälningsdag så lottar jag bland alla er som har anmält er och mailar till er alla och berättar vem ni är swappare till. Sen har man på sig till fredagen den 30/10 att skicka sina gåvor.

Vet man med sig att man har mycket omkring sig nu och kanske inte hinner fixa med paket och posta det i tid så vänta då hellre till nästa swaptillfälle då det är så tråkigt om någon inte hinner få sina paket i tid. Men annars ..... så hoppas jag att ni är många som vill vara med och swappa. =)

Anmäl dig till suzanaalexsson@hotmail.com = )

Kram

Sanna

 

Deltagare:

http://humlisbloggar.blogspot.com/

http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

 

  

Lite höstinspiration =)

Av Suzana - 10 oktober 2009 18:23

Hmm funderar på att starta upp någon slags swap/byte igen..vad tycker ni?

 

Skall jag göra samma variant som tidigare med ett tema och en maxsumma?

Eller skall jag plocka ihop några swap, fota och så får ni anmäla intresse och berätta vad ni vill byta mot?

Eller vill nån swappa personligt direkt med mig?

 

Går ni in under min kategori swaps så ser ni mina tidigare byten =)

 

pelagon  

Av Suzana - 10 oktober 2009 16:48

Varje gång jag och älsklingen har åkt ner till Enköping (ja och på hemvägen också förstås..) så brukar vi drömmande snegla mot detta vackra hus..vet inte vem som bor där..inte mycket om huset i huvud taget..men vi tycker bara att det är sååå vackert! Lite engelskt lantligt på något vis..

Ja det går att fota när man åker förbi med bil, men inte blir det direkt bra bilder.. =) hihi..

(foton tagen i sommras nån gång..)

 

          

Av Suzana - 10 oktober 2009 12:44

Har varit till erikshjälpen en sväng idag och hittade en hel del roligt.. Bla. en läcker byrå på hjul för 95kr, den skall målas och fixas så ni får se den senare.. En liten vägghylla för 10kr som skall "pimpas" och säljas..foto kommer också senare på denna.. =)

Hittade även denna supersöta bambi för en 10:a och några fina halsband 15kr/st som skall slaktas för dom ljuva pärlornas skull..visst är elefanterna bara för söta!? =)

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards