Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Suzana - 6 oktober 2009 18:45

Suck..mår skit, kroppen värken, huvudet spränger och jag känner mig nere.. Så himla typiskt när den fuktiga kylan sätter in.. Bara hatar att vara sjuk..jag menar "jag" som finns inne i detta värkande fängelse vill så mycket och har hur mycket kreaktiv fantasi och skapar lust som helst..men kroppen sätter alltid stopp..suck..blir så nere..tål ju ingenting.. Tål inte stress, kyla, fuktig värme, mindre än 9 timmars sömn per natt (haha..och när fick man sova det sist..), för mycket kolhydrater (dumma diabetes..), vistas utomhus om det inte är torr värme, vissa dagar inte ens en lätt beröring..mm, mm.. =/

Har ju sååå himla mycket att göra nu om vi skall ha hit med mäklaren oxå..känns så hopplöst..som att kämpa mot en lavin..

 

  

Av Suzana - 6 oktober 2009 16:11

Idag har jag spendera dagen med näst minsta sonen i hans klass.. Både kul och lite jobbigt..är ju inte van att sitta så pass overksam som man är där som besökande förälder.. Javisst fick man ju hjälpa till lite..men som sagt så är man van att vara igång mer under en dag.. =) hihi..

Glömde ta med mig kameran så jag letade fatt en bild på gossen skola via google..

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards