Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Suzana - 16 oktober 2009 08:18

Nu har jag äntligen hunnit fixa klart mina broscher till sagolikt pysslars rosa bandet tradera auktioner, dom skall läggas ut på söndag och då är jag inte hemma så jag tänkte att Stina skulle kunna hämta bilder och info här.. Broscherna är virkad i bomullsgarn och dekorerad med glaspärlor. Dom är ca 6-7cm i diameter.

Hoppas att dom går att sälja nu bara =) 

 

Roade mig med att göra ett gäng nya bakstycken igår oxå, söta va? =)

 

      

Av Suzana - 16 oktober 2009 08:13

Inspirerad utav errys inlägg om hennes olika samlingar så tänkte även jag börja lägga upp några utav mina till beskådan..börjar med mina madonnor som jag vet några utav där ute är lite svag för.. ;) hehe..

Dom är hittad på loppis och tradera bla..lite kantstötta men ack så charmiga.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards