Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Suzana - 9 oktober 2009 20:39

Vet inte om du minns att jag plockade hem denna söta elefant ifrån djurskyddets loppis för att sälja den via tradera, men då affären där gick i stöpet så undrar jag nu om du är intresserad utav att adoptera den (jag skänker en slant till djurskyddet istället för att tradera ut den igen..)?

Tror att den skulle trivas såå mycket bättre i en större elefanthjord hemma hos dig än ensam hemma hos mig.. =) hihi..

Nåå vad säger du Erry?

 

Den är ca. 30*20cm.

 

  

Av Suzana - 9 oktober 2009 20:31

Nu har vi haft lite fredagsmys med minstingen innan vi nattade honom..

Blev en hel del bus och gott med varma mackor och kladdkaka med grädde, mums för en liten kille! =)

 

Visst ser han lite full i f-n ut..tycker han ser så busig ut på denna bild.. =) hihi..

 

Nu blir det snart film och mys i soffan för mig och älsklingen, skönt med lite vuxentid också..

 

      

Av Suzana - 9 oktober 2009 20:28

Det fanns tydlig mer i paketet jag fick ifrån Erica, två läckra nagelfilar låg så fint instoppad i trädgårdshandskarna.. Tur att Erica sa något.. =) hihi..

Än en gång tusen tack gumman!

 

  

Av Suzana - 9 oktober 2009 19:05

Fick ett paket att hämta ut på posten idag..nyfiken i en strut skickade jag älsklingen att hämta ut det bums! =) hihi..

 

Och titta vilka underbart fina saker jag fått ifrån snälla goa Erica "erry"! Vi bestämde ju för en tid sedan att vi skulle göra ett swap och detta är vad hon sände mig!

Åhh vad jag är nöjd och glad! =)

 

Har ju tjatat ihjäl mig att jag vill ha en utav hennes babes och nu har jag fått en kopia av en utav hennes vackra skapelser (skall leta tag i en "bakgrund"..har tappat bort ordet..och få upp den så snart som möjligt på väggen här hemma..).. =)

 

En superfin "inspirationsbok" att samla mina ideer och framtida projekt i och matchande servetter från tiger.. Älskar ju dessa ryskadockor, nu fattas det bara att jag får en riktig docka i trä också.. =) hihi..

 

Helt underbara trädgårdshandskar från tiger, dom får hänga som prydnad tills nästa trädgårdssäsong åtminstone..kanske längre ändå.. ;)

 

Och  vykorten även dom ifrån tiger kommer att få hamna i minstingens hörna..kaaaanske..jag är ju barnsligt förtjust i dom själv också.. =) hihi..

 

Men än en gång tusen tack gumman! =)

 

        

 

Av Suzana - 9 oktober 2009 18:09

Idag har det blivit en sväng ut i skogen..vi hämtade hem ett par hinkar sand (bra att ha när det blir halt i vinter..ska hämtas hem mer..) och då vi ändå var ute på så plockade jag hem en massa fint från skogen för att göra lite pynt här ute inspirerat utav Susanne.. =) 

Minstingen hjälpte mamma att plocka en massa kottar och hade hur kul som helst..blev även en liten upptäcksfärds promenad med pappa medans mamma plockade mossa för fulla muggar.. =)


Blev hyfsat nöjd med resultatet, gratis dekoration är ju aldrig fel.. =)

 

Har en massa material kvar så det får bli nåt mer "pynt" dom närmaste dagarna..har bla. 4 vägghängda krukor som brukar gapa tomma vintertid men inte i år.. =) hehe..

 

      

Av Suzana - 9 oktober 2009 15:17

Har googlat efter inspiration och här får ni ett smakprov på vad jag hittat, se och njut.. =)

 

              

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards