Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Suzana - 26 oktober 2009 21:22

Blev som sagt en sväng till Ikea idag efter att vi "bytt barn" och tagit en fika på gävlebro..superkul även om jag glömde att köpa hem klädställningen jag planerat köpa..hur kanske ni undrar..jo jag försökte glädja min älskling genom att bara köra en snabbis genom ikea denna gång och då blev det några "genvägar" för många och jag missade avdelningen som ställningen fanns på..hmm..men ja ja vi skall dit fler ggr så.. =)

Kom i alla fall hem med en del annat, hyllan + ben som kunde skruvas på, presentpapper (ett rött med vita prickar och ett i olika blå nyanser..), godis och ett rosa paraply.. =)

 

Hann in på coop brevid och köpte en ny datamus till näst minsta sonen, virkgarn i svart och grått till mig..såg en urläcker väckarklocka som jag bara älskade..men bet ihop och kom hem utan den..måste fostra "köpdjävulen" i mig i mellan åt.. =) hehe.. Duktig Sanna!

 

Väl hemma så har jag mest tagit det lugnt..myst med barnen, sett "sveriges fulaste hem" med simon och thomas och nu sitter jag här och har just lagt ut några nya saker på swoppers.se..strax dax att natta kudden..är bara sååå himla trött och seg..

Men ni får ha det så gott alla goa bloggvänner så tittar jag in till er imorgon..nya friska tag och en förhoppningsvis något utsövd Sanna.. =)

Natti natt!

 

  


Av Suzana - 26 oktober 2009 11:14

Jag och älsklingen skall ut och åka färja, fredagen den 4 december åker vi på en dygns kryssning!

Skall bli så kul att komma ut på tu man hand igen, det är något som verkligen behövs när man har huset fullt med ungar och speciellt när några utav dom är sk "bokstavsbarn" och kräver en hel del uppmärksamhet..

 

Minstingen kommer sova hos farmor och farfar och de andra barnen kommer vara hos sina "andra föräldrar"..


Vi kommer åka med ett gäng utav älsklingens kompisar nere ifrån Enköping, jag känner ingen utav dom så det blir lite pirrigt men skall nog gå bra.. =)

 

Blir väl till att köpa hem ett ton godis till barnen som vanligt kan jag tänka mig, äta middags buffe skall vi göra *mums* och bara njuta utav varandra *ännu mera mums* ;)

 

  

Av Suzana - 26 oktober 2009 11:06

Har haft eller egentligen har vi fortfarande problem med att få internet att funka som det skall..hoppas det löser sig under dagen så att man kan hinna blogga, mm.. =)

Vi skall skjutsa ner älsklingens äldsta son ner till Gävle idag där vi skall möta upp hans plastpappa och "byta" till oss älsklingens näst äldsta son som skall vara här uppe på lov en vecka nu..

Samtidigt skall vi passa på att ta en tripp till IKEA..skall köpa hem hyllan och klädställningen till tvättstugan! Jippie! =) Skall bli så skönt att få ordning där nere!

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards