Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Suzana - 1 oktober 2009 19:01

Igår kväll jobbade jag och syster yster på djurskyddet igen..mysigt att umgås med alla gokissarna igen..

Fotade en utav våra kattunge kullar som vi har nu..är dom inte bara för söta? =)

 

 

Saga som jag har döpt =)

 

 

Wirran

 

 

Sotis

 

 

Och sist men inte minst lille Rudolf..

 

Det är så trist nu på hösten, man känner sig helt maktlös när alla ringer om sommarkatter och kattungar i varje vrå och vi har fullbelagt och inte kan ta emot alla..känns rent ut sagt fördjävligt!!

Fattar inte hur folk kan bara överge sin katt på hösten eller varför inte folk ta sitt ansvar och steriliserar/kastrerar sina katter.. =( 

Av Suzana - 1 oktober 2009 11:52

Drömmen vore att kunna köpa åtminstone ett kylskåp ifrån smeg, dom har ju så himla många fina "vitvaror"..suckar och drömmer mig bort.. =)

 

  

  

      

 

Av Suzana - 1 oktober 2009 11:49

Eller varför inte hämta inspiration i Persiljas underbara färgglada kök, jag bara älskar hennes hem!! =) Hoppas det var ok att jag lånade lite bilder gumman..

 

      

  

Av Suzana - 1 oktober 2009 11:21

Det finns så vansinnigt många roliga/inspirerande/vackra kök där ute i världen.. Har googlat kök och här har jag samlat i alla fall några bilder på såna som jag tycker om på olika vis.. =)

 

              

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards