Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Suzana - 27 oktober 2010 17:43

För att fortsätta på närbildstemat så har jag varit ute i min trädgård och fotat lite och här kommer en del utav resultatet.. =)

 

              

Av Suzana - 27 oktober 2010 17:21

Idag har jag och älsklingen varit en sväng till erikshjälpen..gissa om jag blev glad när det första mina ögon föll på när jag kom in var denna danska skönhet! =)

 

  

275kr och den var min..älsklingen anser att den skall ut på tradera men jag är inte sååå himla säker på det.. ;) hihi..

Skall fundera och känna efter..vet att vi behöver tjäna in lite extra pengar nu och det mesta jag fyndar får ju gå under klubban men ändå..suck..ibland känns det i hjärtegropen..

 Fyndade en del annat som skall ut på tradera direkt i alla fall..bla..

  

..denna söta lilla termometer, en såsnipa från gustavsberg, en 50-tals fruktkorg, en gammal kaffeburk..

 

..denna coola lilla lampa..

 

 

..nån som vet något om denna lampa? Foten är i plast och kupan i glas..funderade på om ikea har gjort den men hittar den inte någonstans så jag vet inte..

Gissar på 60-70- tal i varje fall..

  Nån som vet? =) 

 

  Sen skall denna gamla vackra skolplansch ut till försäljning..

 

   

..så fina detaljer.. 

    

..skulle även vilja veta mer om min danska lampa..nån som vet designer, mm? =) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards