Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Suzana - 13 oktober 2010 13:36

Hann in en sväng på erikshjälpen idag innan älsklingen skulle åka till jobbet..och till min stora glädje hittade jag inte en utan två helt underbara fynd..vet att jag fyndar mycket och ofta..men det här var såna fynd som riktigt höjer pulsen och ger pirr i magen.. =)

 

Först ut är denna underbara tavla som kommer trivas bra med den andra juvelen jag hittade på röda korset för en tid sedan..

 

  

..är hon inte vacker? Lite skadad men vad gör väl det..lite dyr dock 125kr..

 

Nästa fynd var dessa underbara ljusstakar som jag samlat på en tid nu..skall göra en samlingsbild bara jag hittar fram alla ljusstakarna efter den "hussäljar styling" vi gjorde..

 

  

..10kr styck..inte alls blodigt..dom blir bra nog mycket dyrare inne på tradera har jag sett.. =)

 

Sen fick en söt turkos vas följa med hem också för en 20:a..

 

  

..och en bit teddy tyg för 5kr..

 

  

 

En bra fynddag måste jag säga..hittade lite småsaker som skall få flytta ut på tradera sen också men dom har jag inte brytt mig om att fota ännu.. =)

 

Nepp nu skall jag rusa och hämta lillgossen från dagis!

Ha det gott! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards