Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Suzana - 21 oktober 2010 16:00

Nu på lördag kl.15 så kommer goa P hit och skall visa upp lite nyheter och sälja en (förhoppningsvis) massa fina partylite saker här hemma hos mig..jag bullar som vanligt upp med en massa kaffe, te, läsk och fikabröd.. =)

 

Intresserad utav att komma? Hör utav dig i så fall så jag har lite koll på hur mycket fikabröd jag skall baka..börjar baka ikväll..blir nog kanelbullar och mockarutor till att börja med..mums!! <3

 

  


Av Suzana - 21 oktober 2010 10:01

  

Sååå söt!

Av Suzana - 21 oktober 2010 09:56

Igår när vi ändå skulle ner och hämta hem älsklingens äldsta son ifrån bowlingen i Bollnäs så kunde jag ju inte låta bli att gå in på en utav mina favorit affärer..dollarstore..dom har alltid så mycket roligt till kanonpriser! =)

 

Kolla bara in dessa roliga tvålar i form utav en cupecake och en mikrofon..

 

..risken är stor att en utav dessa sötnosar får följa med i julswappen.. =) hihi.. 

Av Suzana - 21 oktober 2010 09:46

I tisdags så var jag, älsklingen och minstingen ner till Bollnäs på en "loppis"runda och sjukhusbesök..

 

Blev en del fynd, det mesta kommer att försvinna ut på tradera men visar lite här ändå..

 

Ett par settekasse som skall "pimpas" och säljas..


..superläckra gardinner, lite dyra (150kr) men titta på dom..sååå läckra..!! 


Sen hittade jag ett gäng gamla kakeldekorer..5kr styck..

     


Ett gäng tuffa lite tilltyglade äggkoppar i trä..10kr styck.. 


..en liten bambi för 15kr..

   


..och en liten sötnos för en 5:a..

 


Detta gamla 70-tals memory föll jag direkt för..en 10:a och den fick följa med hem..

  

Ikväll så skall jag fota och lägga ut det jag kan slita mig ifrån på tradera.. =) hehe.. 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards