Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Suzana - 12 oktober 2010 13:13

Har rensat lite bland mina vintageklänningar och lagt ut på tradera..har bara sparat mina absoluta favoriter till den dagen jag kanske går ner i vikt..

 

Tycker jag väntar förgäves på min viktoperation..har väntat ett halvår på att få komma till dietisten nu..suck..men men nu skulle jag ju inte skriva om min vikt.. =)

 

Bla. så har jag lagt ut denna fulsnygga gröna klänning..

 

..och denna vita enkla klänning..

  

..en brunblommig läckerbit..

  

..och sist men inte minst denna gula lilla sötnos.. =) 

   


Älskar vintage kläder och längtar sååå grymt mycket tills den dagen jag faktiskt kan bära sådana kläder..suck..önskar att den dagen kom snaaaaart!! =) <3 


Av Suzana - 12 oktober 2010 12:01

Min äldsta katt Mira är en så go tjej..en utav hennes favorit sysselsättningar är att "jaga tvätten" i tvättmaskinen..alltså hon sitter nedanför tvättmaskinen och försöker mad tassarna fånga tvätten som snurrar runt där innanför glaset på luckan..hihi..

 

  

Några andra egenheter hon är att när hon vill ha blötmat så sitter hon så fint så, lyfter ena tassen, lägger huvudet på sne och "flirtar" lite diskret..

När jag duschar eller badar så sitter hon nära och jamar..precis som hon tror att jag skall drunkna eller något.. Är jag ledsen så springer hon till mig och tröstar mig så gott hon kan..


Hon är så go min underbara vackra katt tös! =) <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards