Alla inlägg den 26 november 2010

Av Suzana - 26 november 2010 22:00

Kika gärna in till "vår" julmarknad! =) <3

 

  

"Tittut"

 


Av Suzana - 26 november 2010 21:53

Så då var även dom brända mandlarna gjorda, godkänd utav näst äldsta sonen (han tokälskar brända mandlar och får därför vara smakråd varje år..hihi..) och packeterade..skönt..älsklingen är snart klar med en sats saffranskubb också..bara att packa..

 

Nu får ni hålla tummarna att jag får sälja mina saker! =) <3

 

    

Av Suzana - 26 november 2010 19:26

Imorgon så är det då dax för första julmarknadsdagen för min del..var till Freluga idag och gjorde ordning det mesta på mitt marknadsbordet..skönt när man kommer imorgon och inte behöver tokstressa..

 

Väl hemma igen så har jag gjort det sista på ett gäng "julkorgar", plockat ihop det som skall med imorgon..blir oftast mer än man tänkt..pust..

 

Snart dax att ställa sig och göra brända mandlar och älsklingen skall få baka sina saffrans kubb..sen är det bara att packetera tills imorgon så man kan äta frukost i lugn och ro innan man skall iväg..

 

Har virkat en annan variant på mina svampisar också..julgranshänge svampar med lite "glitter och glamor"..

 

 

..blev rätt söt eller hur? <3 


Denna lilla söta "settekasse" fixade jag igår, hoppas att den skall falla någon i smaken..


  Årets adventsstake är vald också..det blev denna roliga variant som jag fick utav min goa svägerska när vi tittade igenom "skräplådor" som hon fått upp ifrån mor och far i Enköping..

Som vanligt så kan jag inte nöja mig med en färg på ljusen..älskar att mixa olika färger på ljusen varje år..detta är årets variant.. =) <3

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards