Alla inlägg den 11 november 2010

Av Suzana - 11 november 2010 19:52

Blev inte lika stressigt idag..kanske för att jag bestämde mig för att bara göra det jag absolut har lust med.. <3

 

Har inte fotat ännu men lite i fikaväg har det blivit idag i alla fall..chokladbollar och en rulltårta..

Hade blivit snickerkakor också om ungarna hade hållit sams och jag sluppit sära på dom och bränna smeten..älsklingen kommer hem med ny jordnötssmör efter jobbet så då får jag göra ett nytt försök nu när minstingen sover och näst yngsta ligger i säng och ser film.. =) hihi..

 

Har börjat pynta lite smått också..har lekt med sax och papper och simsalabim så fick vi några "läskiga" spöken som svävar i köksfönstret..

 

  

Buuu!! ;)

 

Sen har min kalleburk fått ny hyresgäst..den förra gick hädan nyligen så jag tog lite skott som jag då planterade idag..


  

..bara älskar den här burken..den är en riktig "bli glad utav" sak tycker jag.. =)

 

Nej nu skall jag slappa en stund innan älsklingen kommer hem.. <3


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards