Alla inlägg den 6 november 2010

Av Suzana - 6 november 2010 16:51

Blev en sväng till Bollnäs även igår och jag kunde ju naturligtvis bara inte låta bli att ta en tripp in på röda korset medans grabbarna hämtade upp datan till älsklingens näst äldsta son..

 

Och den dag jag inte fyndar någonting där så är nog himlen grön med gula prickar eller något annat tok.. =) hihi..

 

Kom hem med bla..

Denna söta "del" utav en våningskakburk..och just denna del är ju den finaste heller hur..kan funka som ett kakfat är min tanke.. <3


Fina sockerskålen och gräddsnäckan skall flytta ut på tradera rätt snart..

 

..pysselmaterial får man väl aldrig för mycket utav eller hur..?..

      Ett sött grönt långt halsband i plast, passar fint till mitt röda hår och svarta kläder.. =) <3

Och sist men inte minst fick denna ljuvliga bok följa med hem för en 5:a..hur mycket fina bilder som helst.. Love it! <3

     

 

Av Suzana - 6 november 2010 16:39

Ikväll har jag, älsklingen och lillkillen varit ut en sväng i skogen..plockade på mig en massa tallris och mossa..hem igen och precis innan solnedgången så hann jag pynta lite i alla fall..

 

Har två sådana här stora betongkrukor på gården som blev utav med dom döda "sommarblommorna" och fick en makeover med vitmossa i botten och en massa tallris.. 

 

..letade fram en loppisfyndad ampel.."klädde" med vitmossa, klippte lite plast och la innanför innan jag la i jord och tryckte ner tallkvist och kärleksört..skall strax köra iväg denna till mina goa morföräldrar innan vi skall åka en sväng till kyrkogården och ströva lite..

..hoppas dom blir nöjd.. =) <3


Fyllde även upp två amplar till mig själv med ris och mossa..måste komma på något mer att pynta med..blir ju lite trist annars..kärleksörten som fanns kvar i trädgården fick ju mormor och morfar..så jag får försöka hitta på något annat..

 

Några bra förslag?

Testade rönnbär ett år..men det gick över fort..fåglarna blev glad dock.. =) hihi..


  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards