Alla inlägg den 16 november 2010

Av Suzana - 16 november 2010 11:29

Har just suttit och pysslat och donat med att skapa en säljblogg..kommer ta en stund innan det kommer saker till försäljning där, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju.. =) hihi..

 

  

Klicka på bilden så kommer du till min andra blogg <3


Av Suzana - 16 november 2010 10:38

Fortsätter på samma tema..jul alltså..har suttit och googlat lite för att få upp den rätta julinspirationen inför dagens julmarknads pyssel..finns såå sjukt mycket fint att inspireras utav..här kommer några bilder som jag gillade lite extra.. <3

 

            


Av Suzana - 16 november 2010 09:46

Det är svårt att inte börja längta tills det är dax för julmys när butikerna redan har plockat fram så mycket fina julsaker, glögg, mm..

 

Trillade dit igår och blev störtförälskad i denna läckra rosa julstjärna..älsklingen köpte den till mig och nu pryder den mitt köksbord..

 

 

..är inte färgen helt underbar? <3 


För nån kväll sen så åt jag min första skinkmacka (skinka vi fick till allhelgona utav min kära mor visseligen, men vi grilljerade den först i förrgår..) på mycket läääänge..mmmmmmums!


 


Och igår blev bokningen till julmarknaden helt klar..skönt..så nu är det bara att pyssla och dona hela dagarna som gäller..

27november kör vi igång..sen har jag fullt upp i helgerna tre.. =)  

 

Julen närmar sig med stormsteg! <3 <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards