Alla inlägg den 20 november 2010

Av Suzana - 20 november 2010 17:32

Idag har jag, älsklingen och minstingen gjort Enköping "osäker"..blev en del spring i butiker..hämtade en massa inspiration i svindyra inrednings och hantverksbutiker..tittar och tänker som oftast..hmm det där kan jag göra själv för en bråkdel utav det priset.. =) hihi..

 

Och ni skall inte tro att jag har legat på latsidan trots att jag är hemifrån..nejdå..jag packade med mig en hel del pysselsaker..

 

  

..så några skallror har fått se dagens ljus..skall fästa tråd och sy på krimskramsan design lappar sen är dom redo för julmarknad.. =)

 

Tyget är ett utav gårdagens loppisfynd..kommer mer fynd foton senare.. =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards