Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Suzana - 31 oktober 2016 19:38

Äntligen kan jag bocka utav ännu en STOR sak på önskelistan...

 

Har nämnligen beställt ett STORT växthus (3*8m) idag, har fått en del pengar utav min goa näst äldsta son i tidig julklapp och resten har jag sålt undan loppissaker för att skrammla ihop...åh är så himla ivrig nu!!

 

   

 

Längtar redan till våren =)

Med lite tur så har jag kursare från min förhoppningsvis kommande självhushållnings kurs som kan hjälpa mig montera det... ;)

 

Mitt gamla lilla växthus på ca 4kvm funderar jag på att ge ett nytt liv som drivhus, skall bara försöka hitta en massa bubbelplast att isolera det med.

 

Åhh va spänd och förväntningsfull jag är nu!! <3

Av Suzana - 31 oktober 2016 10:14

<3 Önskar er alla en HAPPY HALLOWEEN och en trevlig allhelgona <3

 

Inte för att jag direkt firar denna högtid...eller ja inte direkt någon högtid i huvudtaget numera känns det som...tappat suget liksom...

Men var i alla fall till kyrkogården igår och tände ett varsit ljus för mina älskade morföräldrar, grät en skvätt...saknar dom grymt mycket... <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards