Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Suzana - 15 oktober 2016 18:14

Första dagen på vår garageloppmarknad är avklarad, är trött, har grymt ont men dagen var hyfsat lyckad, det dök upp en hel del kunder och vi fick sälja en del så jag är nöjd... =)

 

Nya tag imorgon och då får jag fylla på med mycket mer loppissaker så det finns lite mer nytt att välja på...

 

 

Mitt bord.

 

 

Kickis bord. 

 

   

Fotona är tagen i slutet utav dagen så det har verkligen tunnats ur bland sakerna och jag trillade dit och fyndade en sak trots att jag tänkte låta bli att handla...bara älskar ugglisar <3

 

 

Maken gjorde kolbullar i massor...

 

   

 

...och sonen och hans goa flickvän sålde fika.

 

Nu vila och ta det lugnt inför morgondagen.

<3 Är ni i krokarna kika förbi vettja!! <3

Vi har öppet kl.10-15. 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards