Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Suzana - 25 oktober 2016 23:01

Ikväll blev det ett besök till Söderhamn istället för återbruks och pysselcafeét som jag annars håller i på tisdagar...

Hade sett att författaren Andreas Jakobsson som skrivit boken Svinnlandet skulle komma till Söderhamns bibliotek och berätta om sin bok och det ville jag bara inte missa...

 

Så nu har jag utökat mitt privata bibliotek med ännu en signerad bok...

 

 

 

...och får ni tillfälle att gå och lyssna på Andreas så gör det vettja!!

Grymt inspirerande och intressant! =)

 

 

Han har även en blogg som heter dumpstringslyx för den som är nyfiken och vill läsa mer. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards