Direktlänk till inlägg 3 november 2014

Bättre sent än aldrig..

Av Suzana - 3 november 2014 20:16

Vet ju att jag lovade att bildbomba er efter min lilla resa och det skall jag. Det är bara så att livet har kommit i mellan så tiden har bara inte funnits..


Jag kom hem grymt inspirerad och full utav energi trots att jag rent fysiskt var helt slut efter den långa resan och alla upplevelser, så en hel del har hunnit hända här hemma..


BLA..


Lilltrollet älskar sin nya mössa..


 


..och jag har fått beställning på tre till så lite julklappspengar kanske det blir. ;)


Bakning till både loppis och hem..


     


..fick testa på att äta mest LCHF och Paleo kost under resan och mådde så mycket bättre så jag försöker hålla  den kosten även här hemma.


Har plockat upp ett par hinkar potatis vid tillsammans odlingen, donat lite i hönshuset inspirerad utav goa A-S´s föräldrars hönshus i Myrane. 


       


Och då jag inspirerats utav A-S och vill testa att gjuta egna ljus så la jag ut en "tigg" annons på fb..



..vilket resultrerade i inte mindre än en rågad 12 liters hink med ljusstumpar, mm, till mitt kommande ljuspyssel!


JIPPI!!


<3 Än en gång tack snälla Gun, AnnaLisa och Joy!! <3 


 
 
Ingen bild

Matilda

3 november 2014 21:16

Fin mössa!! :) Vad är det för nåt du har bakat på bilden i mitten?

Suzana

3 november 2014 21:52

Tack gumman

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

4 november 2014 15:15

Åh, vad snygg mössan blev!!!
Kul att du fann inspiration i mina föräldrars hönshus! :)
Och så bra att söka ljusstumpar på fb!
Kanske jag ska se om herr G också vill göra till mig...
...för nu är de slut, de jag fick från kyrkan, via grannen.
Var i och för sig lite skönt att få bort den påsen och sedan kunna ställa undan gjutarsakerna igen. MEN, pysselgänget vill ha en ljusgjutningsträff så det är bara att plocka fram sakerna snart igen och då går det ju åt en del stearin!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

 
Ingen bild

Matilda

6 november 2014 20:46

Jaså, är det ett hemligt recept? ;) hihi

Suzana

6 november 2014 22:56

Nejdå gumman

 
Ingen bild

Matilda

7 november 2014 19:12

Nehepp, men vill du dela med dig av vad det är för något då kanske? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards