Alla inlägg den 3 november 2014

Av Suzana - 3 november 2014 21:13

        Måste ju bara få visa lite foton hemma ifrån goa A-S också, bara älskar hennes lilla 20kvm stuga utan vatten och avlopp i en gammal handelsträdgård, trivdes verkligen som fisken i vattnet där..


   


     


..ser fram emot nästa gång jag kan resa ner och se hur långt hon kommit med sina projekt.


 


     


Mitt i byn hade dom ett helt underbart litet kafe där dom serverade mest vegetariskt i udda loppisfynds inredning som åtminstone delvis var till salu..


   


..rekomenderar verkligen ett besök där om ni har vägarna förbi. <3


Besökte även goa A-S´s föräldrahem uppe i Myrane..


   


..grymt inspirerande då dom ju kan räknas som omställnings veteraner med allt dom gör..


     


..hann kika på alla djur, odlingar, multrum, mm.


Det var lite ifrån min resa det! ;)




  

Av Suzana - 3 november 2014 20:59

Här kommer ändå lite bilder ifrån resan.. 


Först ut lite regnvåta bilder från jordskeppbygget vi gjorde ett studiebesök vid i Hällekil, Värmland.. 



..där fick jag lära känna goa Emma, Magnus och Ronny..


   


   


Grymt inspirerande!


Hoppas verkligen att det kan bli fler besök i framtiden! =) 

Av Suzana - 3 november 2014 20:16

Vet ju att jag lovade att bildbomba er efter min lilla resa och det skall jag. Det är bara så att livet har kommit i mellan så tiden har bara inte funnits..


Jag kom hem grymt inspirerad och full utav energi trots att jag rent fysiskt var helt slut efter den långa resan och alla upplevelser, så en hel del har hunnit hända här hemma..


BLA..


Lilltrollet älskar sin nya mössa..


 


..och jag har fått beställning på tre till så lite julklappspengar kanske det blir. ;)


Bakning till både loppis och hem..


     


..fick testa på att äta mest LCHF och Paleo kost under resan och mådde så mycket bättre så jag försöker hålla  den kosten även här hemma.


Har plockat upp ett par hinkar potatis vid tillsammans odlingen, donat lite i hönshuset inspirerad utav goa A-S´s föräldrars hönshus i Myrane. 


       


Och då jag inspirerats utav A-S och vill testa att gjuta egna ljus så la jag ut en "tigg" annons på fb..



..vilket resultrerade i inte mindre än en rågad 12 liters hink med ljusstumpar, mm, till mitt kommande ljuspyssel!


JIPPI!!


<3 Än en gång tack snälla Gun, AnnaLisa och Joy!! <3 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards