Direktlänk till inlägg 28 december 2011

27 kronor fattigare..

Av Suzana - 28 december 2011 21:04

Idag tog jag och älsklingen en sväng till erikshjälpen för att lämna in lite kläder och böcker..när vi ändå var där kunde jag ju bara inte undvika att ta en snabbsväng och spana lite också..efter en liten stund kom jag ut 27 kr fattigare men ack sååå pirrigt glad och nöjd..


Bara kolla in mina fynd..7kr för en ljuvlig fiskmobil (den räknades tydligen till julsakerna så därför fick jag den till halva priset..)..

 

  

 

..svårt att få till en riktigt bra bild men ändå..

 

     

 

..förvånad att den var i så bra skick då den var nertryckt i denna ljuvliga orginalask så fiskdelar stack ut lite här och var runt om..

 

    

 

Nästa underbara fynd var denna vackra bricka för en 10:a..en riktigt gör mig glad bricka och rejält stor..ca 40*40cm..

 

  

 

..sist men inte minst fick denna ursöta lilla julstrumpa följa med hem också den för en guldpeng..

 

Hur nöjd som helst med mina fynd! <3

 

  

 

Ikväll har jag annars gett mig i kast med att göra lite udda broscher..vet inte om jag är nöjd med dom eller inte ännu..men skall leta fatt i broschnålar imorgon så dom får väl ligga och "mogna" på tills dess så får vi se vad jag tycker om dom då..

 

 

 
 
Ingen bild

marina

28 december 2011 22:02

fin fiskmobil!!jag hittade också lite saker där idag :)men hade hoppats på att hitta mera saker.nu läntar jag till sommarloppisar!!:)

Suzana

29 december 2011 10:47

Var du på samma e.hjälpen som mig menar du? Alltid skoj att veta vilka som läser ens blogg.. ;)
Mmm vem längtar inte till alla sommarloppis..hmm..ja det skulle vara min make då.. ;) hehe..

 
Tyg och otyg

Tyg och otyg

28 december 2011 22:48

Åh, vilka bra fynd och för så lite pengar sedan! Jag hade nog också köpt alla de där sakerna faktiskt. :) Har inte fyndat nåt idag, men jag hann besöka inte mindre än fem loppisar under min lilla julledighet (och handlade på samtliga) så jag får nog stilla mig lite nu. :)
Tusen tack för den fina julklappen, som jag hämtade ut idag! Jag ska ta med handledsvärmarna till jobbet tror jag, där fryser jag ofta. Kram och god fortsättning!

http://tygochotyg.blogspot.com

 
Ingen bild

Lena

29 december 2011 02:30

För mig som bor i Stockholm så är ju huspriserna i Edsbyn rena fyndet! Var tvungen gå in och kolla lite vad som fanns i trakten!
Reagerade på den höga driftskostnaden för ert hus men såg att den är beräknad efter er familj på 6 personer.Tycker det verkar lite tokigt.. så brukar man inte beräkna. Tala med mäklaren, ett hus med 3 sovrum tror jag en familj med högst 2 barn köper!Onödigt att skrämmas!

Suzana

29 december 2011 10:47

Hmm ja jag skall nämna det för henne.. =)

 
Lilladockan

Lilladockan

29 december 2011 05:51

Finfina fynd! Den där fiskmobilen var verkligen intressant och brickan var superfin. Och som vanligt så bjuder du på toksnygga pyssel :)

http://denlilladockan.blogg.se

 
Maria

Maria

29 december 2011 17:15

Fina fynd! Speciellt asken med fiskmobilen!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Saraay

Saraay

29 december 2011 20:38

Åhhh! En sådan fiskmobil hade farmor!
Haha va fint att den räknades som julpynt!
God Jul och gott nytt år!

http://36organicm2.blogspot.com

 
Ingen bild

marit

30 december 2011 09:23

wow vilka fynd! och brosherna är ju hur fina som helst!

Suzana

30 december 2011 18:56

Tackar! =)

 
Ingen bild

jope

30 december 2011 11:03

du har så rätt så gumman..loppisarna längtar man då inte efter..urk..blä...pussss

Suzana

30 december 2011 18:55

Men älsklingen då.. ;) hihi..
Pusssss

 
Fiff

Fiff

31 december 2011 09:52

Vilken cool fiskmobil! Det e ju det jag säger, att man ska kolla in julavdelningen, för där gömmer sig saker som inte ens är särskilt juliga. Särskilt tyg med hjärtan!
Kram o gott nytt år!

http://fiffelochtrad.blogspot.com

 
nook elin

nook elin

5 januari 2012 18:52

Wow vilka fynd!

http://nook.webblogg.se

 
Sara - little miss fix it

Sara - little miss fix it

7 januari 2012 16:47

Åh vilken härlig fiskmobil! Tack för din kommentar hos mig, ja mitt undulatfat är riktigt kitsch-glatt :)

http://littlemissfixit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards