Alla inlägg den 16 december 2011

Av Suzana - 16 december 2011 18:34

Jag blev helt överlycklig när jag öppnade paketet jag fick ifrån goa fina Lycke igår..se bara vilka underbara saker hon sänt mig..

 

En ljuvlig vimpelradda modell jäääätte lång så den hänger efter hela väggen i stora hallen..härlig cirkus feeling infann sig direkt.. <3

 

  

 

..vackra papper, ett sött julkort och dom underbaraste papperssugrören..åhh va glad jag blir..får pirr i hela kroppen.. <3

 

   

 

Tack än en gång goa fina rara du!! <3 <3

Av Suzana - 16 december 2011 10:08

Tänkte att det är hög tid att jag lämnar ett litet livstecken igen, så här kommer några rader och några utav mina "provisoriskt" fotade bilder..

 

På första fotot så syns den superfina julkorts stjärnan jag fick i julklappsswappen (..jag är sjuk nöjd med min tomte i år..hon prickar rätt gång på gång..) igår..tack än en gång!!

 

Och på den hänger en utav dom söta små muffinsforms änglar jag pysslade ihop när jag och goa M hade pysseljunta i onsdags..enkelt och sött..funderar på att dekorera några julkort eller julklappar med dom..

 

 

 

Dubbelt JIPPI blev det här igår när brevbäraren ringde på dörren och lämna över detta ljuvliga paket ifrån ingen mindre än goa söta Lycke..jag bara älskar innehållet kära du..skall fota så fort jag fått upp den på plats.. ;)

 

Tack tack söta rara du! <3

 

 

 

Nu dax att värma lite glögg och slå in ett gäng julklappar..min "julkänsla" är som bortblåst..men kämpar på för att få den tillbaka..

Kanske den infinner sig om jag bara blir utav med den dunderförkylning jag tampas med just nu..feber, huvud och öronvärk, snuva och hosta..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards