Alla inlägg den 13 december 2011

Av Suzana - 13 december 2011 10:40

Önskar er alla goa bloggvänner en riktigt mysig Lucia idag.. <3

 

 

 

Själv skall jag iväg och titta på lilltrollets lussefirande med dagiskompisarna ikväll. Skall bli mysigt.. <3

Goa M följer med mig och fotar då min kamera fortfarande är sjuk. Och då älsklingen inte kunde följa så får två storebröder hänga med istället.. <3 <3

 

Apropå min kamera så är den tydligen inte ett helt hopplöst fall ändå..reperatören tyckte dock inte att min lilla bebis var värd att lägga ut 1500kr i reperationskostnad på -"när det fanns lika på blocket för typ 500kr..".. Hmm har kikat på blocket och inte en enda gick för under 2000kr..

Har ev hittat en nödlösning så jag kan använda min bebis tills vidare ändå..skall testas..och sen får jag skicka den på reperation när ekonomin klarnar något.. <3

 

Allt löser sig sa han som sket i slasken.. ;) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards