Alla inlägg den 7 december 2011

Av Suzana - 7 december 2011 19:14

..och tiden verkar aldrig riktigt vilja räcka till eller är det kanske jag som inte räcker till..hmm tål att tänkas på..kanske har jag för höga krav på mig själv..vem vet..


Idag har jag i alla fall hunnit med ett snabbbesök på erikshjälpen..såg mycket fint men kände mig lite "snål" idag så det blev bara handlat för en 20:a..

 

Mest presenter till andra dock.. ;) hihi.. 



Tex. min svägerska heter juh Carina och älskar att baka och laga mat så jag tyckte att detta grytunderlägg passade henne som handen i handsken..

 

Sen efter en del annat vardagsstök som tvättstuga, matlagning, mm..så testade jag att baka helt mjölkfria lussekatter..dom blev helt godkända..

 

Tummen upp från alla barnen! =)


   


Orkar jag ikväll så blir det mjölkfria pepparkakor utbakade idag också..tomt i peppisburken just nu så.. ;)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards