Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Suzana - 21 oktober 2011 17:56

Jag har tokmycket att göra om dagarna..mer än jag egentligen orkar med..men vad gör jag..jo jag påbörjar ännu ett projekt..galet kanske..men men..när jag läste om insamlingen Värm en liten inne på goa Krajamarias blogg så kunde jag bara inte låta bli..två kvällar och två små bebismössor är klar..

 

 

..med tanke på att jag "frihandsvirkar" (..virkar inte efter något mönster alltså..) och tagit det garn jag hade hemma så är jag riktigt nöjd med resultatet.. =)

Hoppas nu bara att dom skall uppskattas utav mottagarna också..


Tror nog att jag skall "slänga ihop" ett par till innan jag skickar iväg dom..riktigt skoj att virka i babystorlek då det går relativt snabbt.. =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards