Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Suzana - 7 oktober 2011 06:26

Tänkte att jag åtminstone skulle ge mig tid till att slänga in ett litet livstecken här på bloggen..så att ni inte tror att jag har försvunnit ifrån jordens yta eller så..ingen fara..har bara så grymt mycket att göra nu med lägenheten, huset, ateljen och det vanliga vardagsstöket, mm..men skall försöka skärpa mig..

 

Hade i alla fall superskoj med brudarna i Ullared blev mycket tjejsnack, bus och naturligtvis en massa massa shoppande..en hel del kläder till mig själv..

 

  

(nya byxor och strumpor, fler foton dyker upp med tiden..)

 

..saker till lägenheten (ny badrumsmatta, köksradio, mm..)..lite smått och gott till älsklingen och barnen och framför allt en masssssa julklappar..skönt att ha dom flesta undanstökad nu..

Förutom Ullared hann vi med Gränna (där köptes naturligtvis polkagrisar..) och lite andra stopp efter vägen som tex biltema..

 

Den här resan gör jag gärna om nästa år brudar!! =) 


När jag kom hem i söndags hade familjen redan flyttat in i lägenheten..så jag har möblerat, packat upp och donat här hela veckan samtidigt som jag har varit till huset och packat ner o plockat ihop en massa..


Var till erikshjälpen i onsdags på jakt efter en mindre skohylla (min är 10cm för lång..suck)..fann ingen hylla men kom hem med lite annat..


 

Bestick diskställ (ack vad jag kommer sakna diskmaskinen..), fler drink/saft skedar (lika som dom jag köpte på loppis i sommras), en "knapp" som skall påminna mig om att hålla modet uppe, en läcker vintage "tunika" jag skall krympa i och ett par nostalgi kassettband som skall få flytta ut på tradera.

 

Håll tummarna att jag hittar en skohylla nästa loppistur..nu snubblar man över alla skor i hallen..mindre praktiskt.. =(

 

Idag har jag lillgossen hemma och vi skall testa att bygga lite på väggen in till hans rum (foto kommer när det är klart så jag slipper försöka förklara hur och vad jag skall göra i ord..) och baka lite muffins och chokladbollar och ta en liten picknick i parken i eftermiddag så att älsklingen får sova en stund efter jobbet idag.. <3 

 

Hur ser er dag ut? =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards