Alla inlägg den 23 december 2010

Av Suzana - 23 december 2010 22:30

Ville bara önska alla er goa bloggvänner en riktigt god jul! <3

 

  

Av Suzana - 23 december 2010 21:57

Idag har vi då firat lilla julafton här hemma..vi var jag, älsklingen, alla barnen, äldsta sonens flickvän, näst äldsta sonens pappa och mina goa morföräldrar..

 

Vi åt en massa go julmat, hade julklapps utdelning, åt glögg & godis och hade det jättetrevligt..tyvärr glömde jag fota så mycket som jag hade velat..men en del detaljbilder kan jag bjuda på.. =) <3

 


 


      


  

Av Suzana - 23 december 2010 00:00

Idag har jag även hunnit med en snabbdate med min goa kontaktperson A..vi tog en snabbfika på centrumcafe..pratade lite "skit" och A fick en liten julklapp utav mig..ett utav mina tygarmband..tror hon gillade det.. =)

 

Fyndade även lite när vi ändå var där uppe..blev en underbar turkos vintageklänning till mig själv..skall börja bygga upp en ny samlig utav vintage kläder tills jag börjar gå ner i vikt efter min vikt op..åhh längtar!! <3

 

    

 

Efter daten med A hämtade älsklingen upp mig och vi tog en snabbsväng till erikshjälpen..näst yngsta sonen var i behov utav en ny vinterjacka så då fick jag ju ett rimligt "skäl" till att jag absolut måste dit mitt i julstressen..hihi..hittade en kanonfin jacka till gossen och ett par saker till..

 

Pärlor och pärlplattor till minstingen 30kr..

 

..och ett par "ljusdekorationer" för en 10:a..  


Sen for vi hem för att ta hand om lite plock innan älsklingen skulle till jobbet..i postlådan väntade ett efterlängtat paket med..

 

..en skärbräda designad utav goa Lotten  ..sååå himla underbart fin! <3  

 

Efter lite fix med skinka och annat julnödvändigt så ville minstingen göra "band" (halsband alltså..) till faster C och kusin M i julklapp så det var bara till att riva fram lite pysselmaterial och köra igång..

 

..full koncentration och munnen kladdig efter lite chokladboll..

  ..han är ju bara för go lilla hjärtat mitt.. <3

 

Här ser ni det färdiga resultatet..glömde fota paketen vi slog in tillsammans..men men..

 

Näst yngsta sonen blev också pysselsugen så han pysslade ihop ett "kärleksarmband" till mamma, han är mammas lilla älskling han hur gammal han än blir.. <3


Själv fixade jag ihop ett matchande halsband till mina armband (hann in och köpa 4 sista barnarmbanden på dollar vid sista Bollnäs trippen, så jag fick pärlor till detta..)..jag blev riktigt nöjd!

Nu kommer jag bli riktigt karamellig till jul.. =)

 

       


Nej nu dax att dyka i säng..imorgon har vi lilla julafton här hemma så jag har mycket att stå i bara jag öppnar mina blå imorgon..

Natti natti! =) <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards