Alla inlägg den 17 december 2010

Av Suzana - 17 december 2010 19:46

Igår kväll blev det en uppesittarkväll för min del..satt där vid köksbordet i min ensamhet och njöt utav lugnet.. <3

 

  

..slog in julklappar..smuttade på lite glögg..knaprade på nån pepparkaka..

 

    

 ..fixade en liten "julgrupp" i en utav mina favorit "varm choklad" koppar..

 

    

..gjorde ett par gör mig glad armband (köpte några barnarmband billigt på dollar..bara älskade pärlorna..ångrar att jag inte köpte fler dock..sugen på att göra ett matchande halsband..men har jag tur finns det barnarmband kvar när jag kommer dit nästa gång..).. =)

 

Idag har jag inte orkat såå mycket..har gått och blivit rejält förkyld och fick spendera i stort sett hela natten liggandes på golvet brevid minstingen som vaknade typ var tionde minut hela natten och hade ont och klåda så mycket sömn har det inte blivit..

Önskar lillplutten blir fri sina vattkoppor innan jul..annars vore det ju för trist.. =(

Stackars lillhjärtat! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards