Alla inlägg den 19 december 2010

Av Suzana - 19 december 2010 19:05

Idag har jag pysslat och donat lite här hemma..


Förutom att jag målat det sista på min äppelgröna gardinuppsättning (hittade efter lite rotande en gardinstång i trä ute i garaget så nu är "kitet" komplett..hihi..älskar att vara en riktig "hamster" med mycket bra och ha saker..)..så har jag kokat knäck och bakat ännu en sats med lussekatter..dom går åt och vi skall ha julfika här den 26:e så jag måste baka och dona tills dess med så denna sats skall inte ätas innan.. ;) hehe..

 

 

 

 

..fick just en beställning på ännu ett tygarmband..en tjej som köpte två på julmarknaden ville ha ännu ett..så nu fick jag lite mer att fixa med ikväll..skall levereras på tisdag förmiddag.. =) <3      

Av Suzana - 19 december 2010 17:51

Upptäckte årets julkalender för några dagar sedan..

Himmel vilken härlig inredning och mor och dotter har ju en störtskön klädstil..hmm ja far i huset har en mysig klädstil han med..men mor och dotter är verkligen mina favoriter.. =) <3

 


Har bett älsklingen fixa hem alla avsnitt så jag kan sitta och inspireras i massor sedan..har redan sett ett par ideer som jag tänker "kopiera"..hihi..håll tummarna att jag hittar grundmaterialet på loppis imorgon.. =)  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards