Alla inlägg den 21 december 2009

Av Suzana - 21 december 2009 21:16

Idag har jag varit lite sådär lagom mosig och inte orkat göra så mycket vettigt..

Har i alla fall suttit och klippt till en massa pappersstjärnor att dekorera köksfönstren med, något jag brukar försöka hinna med varje år.. =) Roligt och sådär lagom tankkrävande när man känner sig mer död än levande..

 

  

 

Har även haft finfrämmande..älsklingens goa brorsdotter L har hållit mig sällskap idag..skönt att bara få finnas till, prata en massa "skit" och ta det lugnt.. =) Tack för idag gumman..det var trevligt!

 

Då min mormor och morfar är så pass gammal och inte alls är så pigg på att baka och dona så brukar vi ge dom en massa bakat i julklapp.. Så idag har älsklingen bakat sin goa kubb..får se vad vi hittar på mer för gott!

 

Blir en sats saffranskubb imorgon också då vi har vår årliga annandagsfika att tänka på också..då kommer nästan hela tjocka släkten.. =)


  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards