Alla inlägg den 15 december 2009

Av Suzana - 15 december 2009 22:29

Blev en del julklappsköp när jag och syster gjorde Bollnäs idag..kom ner till kvart i två då syster skulle träffa sin läkare en snabbis och sen blev det affär på affär.. =)

Köpte bla en del "smyckepysseldelar" i en affär där jag gräver igenom 10kr lådan varje gång jag går in..hittar alltid en massa fynd där..

Hittade en utförsäljning utav konkurslager där jag fyndade ett par julklappar till 70% nersatt pris..superfynd läge med andra ord..

 

En sväng till erikshjälpen blev det också..

 

 

Hittade världens sötaste julbonad..kolla in änglarna..5kr..

    

4 stycken svampar för 6kr..

  

Söt ljusstake som blir toppen med lite färg..10kr..

   

Reflexmärke till minstingen.. 10kr.. =)

 


Sen blev det djurskyddets styrelsemöte..alltid lika trevligt! =)   

 


Av Suzana - 15 december 2009 22:19

Idag hann jag skapa ännu ett hjärta, tror inte jag skall sy så många fler till marknaden nu..därimot så har jag några bokstavskuddar att sy så symaskinen får bo på köksbordet ett tag till.. =)

Skall skapa några fler julgranshängen och göra klar några skallror till också..sen vet jag inte om jag gör mer till marknaden..har ju som sagt en hel del kvar ifrån förra marknaden..

 

  

 

Efter att jag hade sytt klart hjärtat och jag och minstingen hade ätit lunch så skyndade vi oss ut i snön och lillkillen fick inviga sin sprillans nya spade.. Snacka om lycklig grabb, han sken som solen i Karlstad!

Vi lekte ända tills älsklingen kom hem ifrån jobbet och jag och syster skulle åka till Bollnäs.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards