Alla inlägg den 19 december 2016

Av Suzana - 19 december 2016 08:00

I Lucka nr 19 döljer sig en liten julklapp som jag redan har lämnat till sin mottagare så då kan jag ju visa upp den här, så här kommer ett litet DIY julklapps tips för den pysslige... =)


Då jag fick en bunt med gamla defekta armbandsur för en tid sedan så kom jag på den galna iden att man skulle kunna hitta på något skoj med dom...

Så sagt och gjort...jag slaktade dom och tömde dem på sitt innehåll...

 

 

 

...och kvar fick jag då dessa tomma "ramar" som jag tyckte skulle passa att göra små foto "armband" utav...så tiggde till mig ett foto på systersonen, klippte till, la i ett litet hjärta (det ligger löst...) och...

 

 

 

...tada!!

 

<3 Ett smycke till min älskade lillasyster som jag verkligen hoppas att hon uppsattar <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards