Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

Inget igår..

Av Suzana - 8 mars 2014 15:59

Missade att skriva ett inlägg igår..men vad gör man när orken inte riktigt finns..satt 6 timmar inne på loppis och sydde en del så ryggen tog en massa stryk och med den resten utav kroppen pg av att man ju spänner sig vid kraftig smärta..suck..


(Pyntat köksbordet med lite "vår") 


Fortfarande ont idag och trött som f-n efter ännu en sömnlös natt..


Men blev ändå 3 timmar på loppiset idag..fixade en ny skylt till pixiväskorna (..utav "ramen" jag hittade på loppis i Österfärnebo sist..) och la fram väskorna jag sydde igår..



 


Hello Kitty sålde direkt.. =)


   


Nu försöka ta det lugnt ett tag och sen se vad orken mer kan räcka till idag..


<3 Hoppas att ni haft en fin lördag så långt! <3 

 
 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

8 mars 2014 17:28

Ja, just så gör man - tar det lugnt när kroppen strejkar! Vad gör väl ett blogginlägg då?!
Men kul att se lite från dig idag igen!

Här har lördagen varit finfin!
Har hunnit med tre promenader - en med dottern och hundarna, en med syster och barnvagn och en ensam.
Har varit underbart väder - sol och fint! (lite kallt i vinden, men det är ju vår!)
11-kaffe och lunch hos föräldrarna.
Och snart blir det middag hos särbon.
Dottern har övernattande kusin och de ska se Melodifestivalen.
Ha nu en lugn och fin helg!
Kram!!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

 
Basilica/Maud

Basilica/Maud

9 mars 2014 20:57

Grattis till dig som sparat en sån härlig burk.

http://basilicabloggg.se

Suzana

13 mars 2014 23:03

Mmm den är ett kärt minne från min mormor och morfars hus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards