Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Suzana - 27 mars 2014 19:41

Sakta men säkert återvänder orken och jag får lite lite mer gjort varje dag..


Idag lyckades jag få upp växtbelysning över ett bord i källaren där jag planerar att dra upp en del plant..


 

(ignorera gärna röran i bakgrunden..källarrummet funkar även som förråd..) 


..önskar att jag fick tag i mer växtbelysning..men kanske går att hitta via fb om inte annat..


Har även lyckats plocka och dona fram lite kläder till den kommande..


 


..klädbytardagen som jag hoppas kunna delta i..nu skall dom bara få dansa runt en sväng i tvättmaskinen också innan jag packar ner dom.. =)


Skall ni delta i klädbytardagarna? 


Nu trött och slut så det får bli sängläge direkt..håller tummarna för en ännu bättre dag imorgon! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards