Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Hemuppgifter och snö..

Av Suzana - 19 januari 2014 17:25

Äntligen har jag fått tummen ur och fått in den kurs hemuppgift som skulle ha varit inne redan i dec..men då jag inte mått så bra så har jag bara inte lyckats fokuserat på uppgiften..men nu är den då äntligen inskickad och jag har gett mig kast med nästa hemuppgift som skall vara inne 15 februari..


Skönt att vara på banan igen.. <3


Härligt när tomten ser ut som ett julkort men nu längtar jag bara tills det blir vår och man kan sätta igång och pyssla i trädgården!! ;)


 


Har så mycket ideer och planer.. <3


     


Hur ser det ut hemma hos er? =)

 
 
Lonelyfield

Lonelyfield

19 januari 2014 18:28

Så här:
http://lonelyfieldpysslar.blogspot.se/2014/01/snart-sa-sa-det-sa.html
Iallafall i en del av trädgården =)

http://lonelyfieldpysslar.blogspot.se

 
Lena

Lena

19 januari 2014 21:32

lite snö har vi men inte mycket... men det blåser kallt satan...

http://lenahaga.blogg.se

 
Lena

Lena

19 januari 2014 21:33

Så vackert med all snö!
Lycka till med hemuppgiften!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

20 januari 2014 12:04

Härligt att höra att du hittat energi till att ta tag i hemuppgifterna!
Här skiner solen idag och det är helt underbart vackert!
Jag ska alldeles snart gå ut på en promenad och lapa sol!
Skönt att jag är ledig just idag, en solig dag!
Åh, vad jag verkligen har längtat efter solen!
Och bara solen visar sig så får gärna våren vänta för mig.
Hoppas du också har en solig fin dag!
Kram!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.se

 
Lycke

Lycke

21 januari 2014 15:06

hej vännen. länge sen nu igen. vet inte riktigt vad jag hållit på med, men stressar runt som vanligt så jag är alldeles knäckt om natten. sover ändå inte typiskt nog. vår trädgård ser ungefär likadan ut, fast nästan att ni har mer snö faktiskt. här har varit nästan 30 grader kallt och inomhus är det också kallt så jag sitter med täckkjolen på och fleece och stickad väst. längtar så mycket sommar jag med. så det värker. försöker bjuda in den i huset så den ska komma fortare. hoppas du får en underbar vecka och många kramar ...

~Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards