Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Suzana - 6 oktober 2012 19:12

Denna helg har jag hunnit pyssla en hel del när jag varit på södran..händerna har varit sammarbetsvilliga med andra ord.. =) <3

 

Har bla fått färdigt en julklapp till lilleman..en virkad mössa som jag fodrat med fleece (..garn nyköpt & tyg ifrån en filt jag fått tidigare av svärmor..)..

 

 

 

Jag är nöjd med resultatet och då min 5åring inte läser mammas blogg så behöver jag inte vara rädd att han får se den i förtid..

Inte så långt kvar på näst äldsta sonens mössa heller.. =)

 

Ännu en fågel i bur har fått också fått se dagens ljus..har sålt alla andra jag gjort tidigare så det är ju superskoj..

 

 

 

Och då jag ju köpte torkad lavendel förra helgen av dom "nya tjejerna" inne på södran..så sydde jag idag ett par doftkuddar av gamla spetsar och tyg och dekorerade och donade..

 

   

 

..och sist men inte minst så har jag sytt ett "Sovgott monster" till näst yngsta sonen..han har ju så svårt att somna på kvällarna så jag tänkte att ett lavendel doftande (..skall ju vara lugnande..) litet sovsällskap kanske skulle hjälpa till lite..*håll tummarna*.. <3

 

 

 

Det var vad jag har pysslat ihop i helgen. =)

Vad har ni pysslat med?

 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards