Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Vad som händer och sker..

Av Suzana - 14 september 2011 20:46

Som jag nämnt tidigare så kan vi inte behålla vårt gamla skrutthus längre..vår ekonomi räcker helt enkelt inte till..

Vi har därför bestämt oss för att sätta oss i lägenhet tills vidare och sätta huset i "driftläge" tills vi kan sälja det vidare..

 

Tyvärr verkar det kört att hitta en ledig lite större lägenhet som det är nu i alla fall..vi har tittat på en 3:a idag på 88 kvm som vi funderar på att ta..blir lite tajt med 5 pers där men det får funka tills vidare i alla fall..

 

Nöden har ju ingen lag sägs det juh och med ett positivt tänk kommer man långt.. =)

 

Apropå positivt..kolla in här..

 

 

Vågen visar nu 35kg minus sen min viktop den 4 mars..

Jippi!

Jag bara älskar min "nya" kropp som orkar så mycket mer.. =)

 
 
Ingen bild

Helena Kursula

14 september 2011 22:22

Grattis på din födelsedag!
Hoppas du mår bra!

Suzana

15 september 2011 14:48

Tusen tack gumman! Jodå jag mår rätt bra efter omständigheterna.. =)
Nyfiken på dina väskor..har satt upp väggkrokar gjord utav gamla trådrullar redan där jag tänkte dina väskor skulle få hänga =P hihi..

 
Emma

Emma

15 september 2011 07:38

Vad fin du är! Helt otroligt vad en operation kan göra :) Blir det inte billigare för er att bo kvar i huset? Det brukar ju vara dyra hyror med lägenheter.... Lite tråkigt att behöva lämna så bara :(

http://iettfotoalbum.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena Kursula

15 september 2011 17:39

Det dyker upp några väskor snart. Måste erkänna en sak... Den första jag sydde blev jag lite kär i själv så den får stanna hos mig, hi hi. Men som sagt, det är några på gång. dock har jag inga namnband ännu, gjorde ett försök att beställa men när det kom till betalning så strulade sidan så jag kom inte vidare. Får försöka igen, annars får de första bli utan namnband.

Gillar idén med trådrullehängarna, det blir nog fint. Du får skicka bild sedan hur det ser ut.

Ha det gott!
Helena

Suzana

16 september 2011 07:11

Hihi ja det är lätt hänt, man skapar ju oftast efter sitt eget tycke och smak vilket ibland resultrerar i att man bara inte kan skilja sig från sina skapelser.. =)

Hoppas du får till namnband, det ger ju det där lilla extra.. =)

Jag kommer fota och lägga ut på bloggen när väskorna är på plats..har fått många positiva reaktioner på mina trådrulle hängare.. =)

Kraaaaaam

 
Fröken Prickig

Fröken Prickig

22 september 2011 13:13

Oj! Vad duktig du har varit! Hoppas du mår bra:)

http://frokenprickig.se

 
Jessica a

Jessica a

23 september 2011 07:28

Kul att du har lyckats gå ner så mycket, måste kännas bra. Själv kämpar jag på jag med, men på en helt annan nivå. Är nöjd de dagar jag inte äter godis!!
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards