Alla inlägg den 10 september 2011

Av Suzana - 10 september 2011 09:30

Idag skall vi då ha 40års kalas här hemma..himmel va åren går fort..jag kan väl ändå inte vara sååå gammal..eller..jaja man är ju inte äldre än man gör sig och tekniskt sett så är jag ju fortfarande "baaara" 39år ändå tills på onsdag..hehe..fyller egentligen 14:e september men tyckte att det var mer praktiskt att fira på en helg så då fick det bli idag..

 

Har börjat dagen med att slänga ihop en sats enkla havreformar och dekorerat det sista på mina smörgåstårtor..snart iväg en stund till södran innan det är dax att fixa det sista inför kalaset kl.14

 

Ha en toppenfin lördag alla goa bloggvänner! <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards