Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Söndags koma..

Av Suzana - 11 september 2011 14:25

Idag känner jag mig lite i koma..såå himla trött..satte mig i soffan sydde lite och slappnade av igår efter att alla gäster farit hem..åhh va "slö" jag blev..trodde jag skulle slockna på stuts..och koman sitter i idag också..

 

Kalaset blev lyckat och trevligt..fick massa fint och bra..

 

Jag fick bla. detta läckra kakfat utav goa A med familj..

Tusen tack än en gång gumman! <3

 

 

..och sen hade jag önskat mig pengar..jag skall ju ta en tripp till Ullared (..med bla. mina goa svägerskor och ett gäng till..) sista helgen denna månad..skall bli så kul! =)

Blev en del goa slantar så jag kanske kan få både en vinterkappa, regnkläder och flanellpyjamas till mig själv och div små julklappar till barnen.. =)

 

Trots koman idag så har jag, älsklingen och minibusen tagit en sväng ut i skogen..jag var sugen på att plocka hem lite mer svamp innan säsongen är slut..

 

Blev ca. 13 liter trattisar..

 

  

 

..och ca 9 liter gula..

 

 

 

..så nu har jag att rensa ikväll..blää.. ;) hehe..

 

Rensningen är mindre kul..men värt det helt klart..

Mums!! =P

 
 
lena

lena

11 september 2011 22:14

Hejsan...
Hittade hit av en slump, Härlig blogg du har.
Kommer att titta in fler ggr :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

Metronyx

13 september 2011 19:50

Hoppla, sover du fortfarande ? Stora dagen "på riktigt" imorgon. Hade jag bott närmare hade du fått champagne frukost men känner jag dig rätt hade du väl mest stirrat på mig som om jag var galen, sen hade du väl sagt "du vet väl att jag har svårt att äta på mornarna", pilutta och kram.

 
Jessica a

Jessica a

14 september 2011 06:22

Vilket fint fat!! Har ett gammal glasfat här hemma o har funderat på att köpa en kupa till - kanske skulle göra slag i saken snart?

kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica

14 september 2011 08:27

Ett jättestort GRATTIS på din dag idag önskar jag dig! Kram Annica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards