Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Pysslat och presenter

Av Suzana - 11 augusti 2011 17:48

Idag har jag då varit på södran en heldag igen..trivs kanon i min lilla atelje..


Har fått klart några fler tryckta ordspråkstavlor..

 

   

 

..och resten utav tiden ägnade jag åt att jobba på ett gäng nya fåglar och träffa trevligt folk.. =)

 

Innan jag for hemifrån nappade jag åt mig ett spännande polkagrisrandigt paket som stack upp ur postlådan..

(..i bakgrunden skymtar ett utav gårdagens små skogsfynd som jag har en liten ide vad jag skall göra med..)

 

 

..det var mitt byte med goa tyg och otyg som dykt upp..kolla vilken läcker tapet paketet innehöll!

 

 

 

Tusen tack gumman! =)

 

Sen som att det inte skulle vara nog så fick jag sen ännu en liten överraskning..goa I som hade beställt dom senaste örhängena och vimpelraddan hade med sig en liten "gottepåse" med underbara knappar till mig idag när hon hämtade sina saker..

 

Så läckra!!

 

 

 

Tusen tack goa fina du!!

 
 
erry

erry

11 augusti 2011 23:26

Åh, dina tavlor är verkligen superfina!

Låter så härligt att du sitter och skapar i din ateljé hela dagen... :)

Kram

http://gall-erry.blogspot.com

 
Lena Nordin

Lena Nordin

12 augusti 2011 10:23

Kul att få fina överraskningar! Ordspråkstavlorna gillar jag skarpt. Fina matchningar med färger, och att det är "vävt" sätter pricken över i.

http://lenanordin.blogspot.com

 
Tyg och otyg

Tyg och otyg

12 augusti 2011 17:40

Men vad kul att du gillade den! Hoppas den kan komma till användning i några tavlor eller så!
Och du verkar ha haft en sådan där bra-dag som jag hade i måndags, när pysselmaterial faller ner över en som manna från himlen. :)

http://tygochoytg.blogspot.com

 
Malla

Malla

12 augusti 2011 20:38

åh, jag gillar verkligen knapparna! :)

http://www.monstermalla.se

 
Petra

Petra

13 augusti 2011 16:32

Jösses, vad många fina tavlor!! Vad produktiv du varit. :-)

http://www.popetotrora.blogspot.com

 
Fröken Prickig

Fröken Prickig

16 augusti 2011 08:17

Vad mycket du hinner göra! Fina tavlor:)

http://frokenprickig.blogg.se

 
Ingen bild

Sarah

28 september 2011 13:24

SUPERFINA tavlor, blev tokförälskad! Vad kostar dom? MÅSTE ha en ju! :)vilka dagar har du öppet i ateljen?

Suzana

28 september 2011 14:49

Tack tack! =) Minns inte priset nu men under hundralappen ligger dom..
Varannan vecka har jag öppet fredag och lördag, övriga enbart lördag. Nu i helgen är jag borta fredag och lördag så nästa vecka lördag är jag på plats igen! =)

 
Ingen bild

Sarah

28 september 2011 21:01

Åh kanon då kommer jag in då! :)

Suzana

28 september 2011 21:07

Du är välkommen! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards