Alla inlägg den 21 november 2009

Av Suzana - 21 november 2009 15:41

Idag har det blivit en loppisrunda..har varit till Alfta på Agneta´s barnloppis (som tyvärr kommer stänga sista december pg av för lite kunder..helt otroligt trist..kan ju inte tänka mig annat än att det finns behov utav beg barnsaker nu när alla har det knapert..), hittade en fin svart dunjacka till näst minsta sonen för 60kr och en dvd film till minstingen för 30kr.. Plus att vi fikade, så lite fick hon in idag i alla fall.. Finns ett repotage att läsa här om ni vill veta mer..

 

  

  

Man kan hitta det mesta inne hos Agneta´s.. =)

 

Sen blev det en sväng till erikshjälpen här i byn också..hittade en massa skoj..bla.

 

Dessa läckra örhängen..

   

Clips som antagligen går ut på tradera..

 

Lite lördagslektyr..

  

Sen hade någon klok människa slaktat (istället för att kassera..) en trasig plastgran, vilket innebär att man helt enkelt kan göra något "evighets" julpynt med delarna.. =)

 

Efter det blev det en snabbsväng in på ett annat loppis här i byn och där kan man snacka om att jag gjorde ett riktigt fynd..

Hittade en partylite ljusstake..

  

Bild från katalogen så ni ser vad man kan göra med den..

Hur som helst fick jag den sprillans ny för 50kr och på visningen igår såldes den för 209kr..fynd eller? =) hihi..

 

Hittade även en läcker emaljerad skål till julnötterna och lite pynt till något jularrengemang..

    

Fin fynd dag med andra ord! =)

 

 

Av Suzana - 21 november 2009 00:19

Passade även på att pyssla lite under visningens gång (måste ta vara på all tid just nu..)..kom en bra bit på ännu ett par handledsvärmare som skall säljas på Sigtuna julmarknad den 29:e november..

Skall fixa en "kant" längst upp och sy fast ett gäng pärlor, sen tror jag nog att dom blir hyfsad.. =)

 

  

Av Suzana - 21 november 2009 00:11

Hmm ser att klockan passerat tolvslaget..så då får jag säga:

Att igår så hade jag och min kära syster yster en partylite visning hemma hos mig..kul då det var jättelänge sedan sist..

Kom inte så himla många då vi fixade visningen med grymt kort varsel, bestämde i tisdags att vi skulle ha visning som en tjänst till systers svägerska P och att det skulle vara här på fredag (igår alltså..)..men va gjorde väl det..det var trevligt och vi fick in en massa extra beställningar från folk som inte kunde komma.. =)

  

  

Bjöd på en enkel äppelkaka och vaniljsås, simpelt men ack så gott..

  

Sålde kanonbra under kvällen och jag och syster fick välja saker för hela 1007kr var..jippie! Jag valde bla.detta underbara teljus träd, hela 28cm högt.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards